Průměrná a nejrychlejší kola v DTM

Tomczyk, Martin
Tomczyk, Martin, foto: Audi Sport Press
iM2 17. prosince 2007 08:58
Sdílej:

Už v minulém roce bylo finále na Hockenheimu nejrychlejším závodem sezony. Letos Jamie Green dosáhl s jeho AMG Mercedes C-Klasse průměrné rychlosti 168,305 kilometrů za hodinu. V nejrychlejším kole závodu zajel Brit kolo průměrnou rychlostí 174,408 km/h, což je rozdíl oproti průměru 6,103 km/h.

V Mugelu zajel Martin Tomczyk nejrychlejší kolo roku s průměrem 177,921 km/h! Vítězný Häkkinen jel průměrně 164,403 km/h! To je rozdíl  13,518 km/h! Je to druhý největší rozdíl sezony. Ten největší je hned z prvního závodu, kdy se po havárii v prvním kolem dlouho jelo za safety-carem. Průměrná rychlost v závodě tudíž byla 105,443 km/h, ale rychlost nejrychlejšího kola byla 172,988 km/h.

Nejmenší rozdíl mezi průměrnými rychlostmi byl v závodě v Barceloně. Na Circuit de Catalunya byl Green při jeho prvním vítězství v DTM jen o 4,517 km/h pomalejší než Spengler v  nejrychlejším kole (156,070 km/h).

ZÁVOD VÍTĚZ PRŮMĚR (km/h) NEJRYCHLEJŠÍ KOLO RYCHLOST (km/h) ROZDÍL (km/h) Hockenheim 1 Ekström   105,443   Ekström     172,988             67,545 Oschersleben Paffett      153,630            Green         158,647             5,017 EuroSpeedway Häkkinen 144,811   Ekström     156,737             11,926 Brands Hatch Schneider 147,410           Tomczyk    159,568             12,158 Norisring Spengler   159,590           Spengler     169,700             10,110 Mugello Häkkinen 164,403           Tomczyk    177,921             13,518 Zandvoort Tomczyk  157,050            Green         162,537             5,487 Nürburgring Tomczyk  149,424            Spengler     154,555             5,131 Barcelona Green       151,553            Spengler     156,070             4,517 Hockenheim 2 Green       168,305            Green         174,408             6,103

Témata:
DTM
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.