Prezídium DMSB (Deutscher Motorsport Bund) určilo nové váhové handicapy pro jezdce DTM.
V tomto rozhodnutí byly zohledněny okolnosti, které se udály při minulém závodě ve Španělské Barceloně.
Jako základ pro určení váhy vozů bylo určeno kolo 46. Pro závěrečný závod na Hockenheimring Baden-Württembergu tedy platí hmotnosti:
Mercedes 2007 / 1075 kg Audi 2007 / 1065 kg Mercedes 2006 / 1060 kg Audi 2006 / 1055 kg Mercedes 2005 / 1055 kg Audi 2005 / 1030 kg
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?