NÜRBURGRING – ZÁVOD; Dnešní odpolední závod na německém okruhu připomínal šachovou partii kombinovanou s osobní obranou známou z kolektivních sportů. V bitvě o body do průběžného pořadí tentokrát Audi nechybovalo a Tomczyk získal s velkým přehledem své druhé vítězství před Spenglerem a Ekströmem.
Zajímavou strategickou bitvu rozehráli jezdci v Mercedesech a Audi tradičně brzy po startu. Hledal se nejvhodnější čas pro obě povinné zastávky v boxech. Někteří jeli od startu s lehčími vozy a dojížděli závod v dlouhém stintu, jiní obráceně od startu setrvávali na dráze, aby v závěru dodali divákům vzrušení s ostrou jízdou na nových pneumatikách.
Tomczyk nedal dnes svým soupeřům šanci a vyjma zastávky v boxech vedl po celý závod s téměř luxusním náskokem od pěti vteřin výše. Po předchozím vítězství v Holandsku přidal dnes další maximální bodový zisk a redukoval náskok svého týmového kolegy Ekströma v průběžném pořadí na 4 body.
Bruno Spengler byl i dnes nejrychlejším zástupcem Mercedesu a dokázal se i díky bezchybné práci mechaniků probojovat za Tomczyka, kterému zpočátku kryl záda Scheider s dalším Audi. Kanaďan se však nikdy nedostal tak blízko, aby se mohl pokusit o útok a na vedoucího Ekströma po dnešku ztrácí deset bodů. Třetí projel cílem vedoucí muž tabulky Švéd Ekström, kterému se dnes dařilo více, než ve včerejší kvalifikaci a z desátého místa postoupil na třetí, když v závěru tvrdě vybrzdil Greena a využil takticky nabídnutého místa od kolegy Scheidera z Audi.
Scheider díky týmové strategii dokončil závod pod stupni vítězů, bohužel ho zdržel provoz na dráze a mechanici v boxech. Následoval ho Green a znovu bezchybný di Resta, jenž efektně předjel v přímém souboji zkušeného Bernda Schneidera. Poslední bodované pozice pak obsadili zmíněný Schneider a Kristensen, který se v úvodní části závodu se svým Audi vyloženě trápil.
Průjezdem boxy byli potrestáni Rockenfeller a Susie Stoddart, jejich tresty však neměly na boj o bodované pozice vliv.
Předposlední závod sezony se bude konat za tři týdny ve španělské Barceloně, kterou pořadatelé DTM loni ocenili nejlépe organizovaným podnikem...
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?