Čtyři kruhy zdobí masky pěti nejrychlejších vozů dnešní kvalifikace. Italský okruh Mugello sedl vozům Audi A4 DTM jako ušitý a pro zítřejší závod jsou největšími favority Mattias Ekström a Martin Tomczyk.
Mattias Ekström, 1. Skvělý den, mám narozeniny, modrá slunečná obloha, dokonalý vůz, dobré nastavení a postavení na startu před všemi. Řídit Audi A4 zde, je jako sen.
Tom Kristensen, 2. Pro Audi vynikající výsledek. Vozu tato rychlá dráha výborně vyhovuje. Je hodně horko, ale odjeli jsme několik dobrých kvalifikačních kol. Víme však, že závod bude o něčem jiném. Ale je skvělé, že na čele stojí tolik jezdců Audi a já k tomu přispěl.
Martin Tomczyk, 3. Fantastický výsledek pro Audi , ale já osobně jsem velmi zklamaný, neboť jsem byl v obou částech kvalifikace před finále nejrychlejší a chtěl jsem získat pole position. V posledním kole jsem však mírně vyjel z ideální stopy v poslední zatáčce a ztratil důležité dvě desetiny. Ale za deset nebo dvacet minut mne to přejde a budu přemýšlet o zítřejším závodě.
Timo Scheider, 4. Naše naděje se dnes potvrdily, skvělý výsledek. Trochu jsem bojoval s vyššími teplotami, automobil to proti ránu ovlivnilo. Několik změn se vyplatilo, ale v mém posledním kole jsem jel za Brunem Spenglerem a nemohl jsem plně využít potenciálu mých pneumatik.
Alexandre Premat, 5. Jsem opravdu moc spokojený. Být pátý je pro vůz specifikace 2006 velmi dobrý výsledek, a to jak ve srovnání s přímými kolegy od Audi, tak s Mercedesy i jezdci Audi s letošními vozy, kteří jsou zde velice rychlí. Přeji si, abych v závodě získal hodně bodů.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?