NORISRING – KVALIFIKACE: Bruno Spengler potvrdil formu z pátku, kdy v obou testech zajel nejrychlejší časy. Dnes v deštivém počasí v kvalifikaci na zítřejší závod také nezaváhal a měl nad svými soupeři navrch.
Liják na počátku kvalifikace učinil jízdu všem jezdcům velmi klouzavou. Spengler se ukázal jako nejvíce soustředěný jezdec, když na 2,3 kilometrové trati zajel nejrychlejší čas 55,963 a do zítřejšího závodu odstartuje po právu z pole positon. „Toto bylo nejobtížnější pole position z celé letošní sezony, protože jsme měli mimořádné podmínky,“ řekl po kvalifikaci vítěz čtyř závodu sezony 2006, který zatím letos ještě nevyhrál.
Spenglerovi týmoví kolegové, Häkkinen a Schneider obsadili druhé a třetí místo. Mika ztratil na možnost třetího PP v sezony jen 0.236 sekundy. Vítěz z Brands Hatch Bernd Schneider a Gary Paffett zajistili pro Mercedes druhou řadu na stratu závodu. Paffett na Norisringu vyhrál už v minulých letech a to v roce 2004 a 2005.
Původem Rakušan, Timo Scheider zajistil pro Audi pátou pozici a stal se tak prvním jezdcem značky na zítřejším startu. Loňskému vítězi pole position z Norisringu Jamie Greenovi musela stačit „až“ šestá pozice.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.