NORISRING – KVALIFIKACE: Bruno Spengler potvrdil formu z pátku, kdy v obou testech zajel nejrychlejší časy. Dnes v deštivém počasí v kvalifikaci na zítřejší závod také nezaváhal a měl nad svými soupeři navrch.
Liják na počátku kvalifikace učinil jízdu všem jezdcům velmi klouzavou. Spengler se ukázal jako nejvíce soustředěný jezdec, když na 2,3 kilometrové trati zajel nejrychlejší čas 55,963 a do zítřejšího závodu odstartuje po právu z pole positon. „Toto bylo nejobtížnější pole position z celé letošní sezony, protože jsme měli mimořádné podmínky,“ řekl po kvalifikaci vítěz čtyř závodu sezony 2006, který zatím letos ještě nevyhrál.
Spenglerovi týmoví kolegové, Häkkinen a Schneider obsadili druhé a třetí místo. Mika ztratil na možnost třetího PP v sezony jen 0.236 sekundy. Vítěz z Brands Hatch Bernd Schneider a Gary Paffett zajistili pro Mercedes druhou řadu na stratu závodu. Paffett na Norisringu vyhrál už v minulých letech a to v roce 2004 a 2005.
Původem Rakušan, Timo Scheider zajistil pro Audi pátou pozici a stal se tak prvním jezdcem značky na zítřejším startu. Loňskému vítězi pole position z Norisringu Jamie Greenovi musela stačit „až“ šestá pozice.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?