BRAND HATCH – KVALIFIKACE; Pilot Mercedesu Mika Häkkinen si drží výbornou formu i na britském okruhu a vybojoval si nejlepší startovní pozici pro zítřejší závod.
Hned první část dnešní kvalifikace přinesla velké překvapení. Jeden z favoritů a vedoucí jezdec průběžného pořadí Paul di Resta s dva roky starým vozem Mercedes nepostoupil do druhé části. Mimo hru zůstali také domácí Carroll, Margaritis, Stoddart, La Rosa a Vanina Ickx. Nejlepšího času dosáhl domácí jezdec Jamie Green.
Prostřední část přinesla další napínavou bitvu o postup do finále dnešní kvalifikace. Nejrychlejší čas zajel Mattias Ekström z tábora Audi, ale u čtyř kruhů mnoho důvodů ke spokojenosti nebylo. Dva vozy letošní specifikace totiž zůstaly mimo první osmičku. Těsně za branou finále zůstal Winkelhock, Lauda, Luhr, Scheider, Paffett a Rockenfeller.
Závěrečná bitva čtyř Mercedesů a čtyř Audi s časomírou byla ovlivněna červenou vlajkou, kterou pořadatelé vyvěsili po havárii Tomczyka, zřejmě v důsledku problémů s brzdami. Do té doby nejlepší čas Miky Häkkinena po restartu kvalifikace již nikdo nepřekonal. Z první řady budou do závodu zítra startovat Mercedesy Häkkinena a Spenglera. Druhá řada patří Audi, rychlejší byl překvapivě Premat s loňským vozem před Ekströmem. Tomczyk bude startovat osmý.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?