BRANDS HATCH - 2. TEST; Ve druhém dnešním testu na britském závodním okruhu panovalo výrazně lepší počasí a jezdci se soustředili na nastavení svých vozů pro nedělní závod.
Nejvíce kol odkroužil domácí pilot Mercedesu Jamie Green, který projel prostorem startu a cíle celkem 82krát a dokázal simulovat celý závod. Jen o kolo méně stačil odjet jeho kolega a obhájce titulu Bernd Schneider.
Nejlepšího času na stranu druhou dosáhl zástupce konkurenčních čtyř kruhů Martin Tomczyk, za kterým zaostal Lucas Luhr s dalším Audi jen o 0,048 vteřiny. Výborně se dařilo znovu i vedoucímu jezdci šampionátu di Restovi, jenž zajel třetí čas.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?