Minulý víkend odpověděl Mercedes všem kritikům jeho letošního vozu výborným výkonem, všechny čtyři stroje týmu H.W.A. skončily v první šestce a Mika Häkkinen zvítězil.
„Po Oscherslebenu mnozí říkali, že je náš letošní vůz mizerný," konstatuje s odstupem času šéf Mercedes Motorsport Norbert Haug. „Ale já věděl, že by měl přijít obrat."
Vůz byl podle Hauga od startu sezony velmi silný, jen neměl výsledky. „Měl rychlost na vítězství, potřebovali jsme z něj ale dostat více."
Je pravdou, že v chaotickém závodě na Lausitzringu Audi propadlo, ale nesmí se zapomínat, že vezlo ve svých nejnovějších vozech navíc váhu 28 kilogramů handicapové zátěže, proto se máme 10. června v Brands Hatch zřejmě na co těšit.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?