Tretie kolo nemeckého seriálu cestovných áut prinieslo druhé víťazstvo v kariére DTM Mikovi Häkkinenovi. Druhé miesto Paula di Restu znamená nového lídra v šampionáte.
Mika Häkkinen - AMG Mercedes - 1.miesto: "Cítim sa skvele, bol to veľmi zaujímavý víkend. Výkon môjho nového auta C-Triedy bol fantastický. Stáť na strednom mieste na pódiu obklopený tímovými kolegami je nádherný."
Paul di Resta - AMG Mercedes - 2.miesto: "Pre mňa to boli neobviklé preteky. Obzvlášť v kvalifikácii bolo moje auto vynikajúce. Počas pretekov sa u mňa vyskytlo niekoľko drobných problémov, ale s celkovým výsledkom som spokojný. Pred odchodom do Brands Hatch som sa bodovo dostal do vedenia o čom som pred tým ani nesníval. Dúfam, že sem príde veľa britských fanúšikov, aby ma podporili na mojich domácich pretekoch."
Bruno Spengler - AMG Mercedes - 3.miesto: "Po náročných pretekoch to pre mňa znamená dobrý výsledok. Počas búrlivých etáp pretekov odviedol môj tím fantastickú prácu a dokázal zostať v obraze. Vďaka tomu zostávam späť v boji o titul."
Foto: dtm.de
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.