Francouzský pilot Audi se nachází tohoto času ve stavu nemocných, a přestože už může běhat a řídit silniční vůz, lékaři ho do kokpitu zatím pustit nechtějí. Alexandre však chce závodit už příští víkend na Lausitzringu.
„Záda jsou lepší a lepší, už nemám žádné bolesti, cítím se výborně," prohlásil Alexandre Premat, který si v úvodním závodě naštípl při kolizi s Tomem Kristensenem páteřní obratel.
Přestože si uvědomuje nutnost dokonalého zhojení, chtěl by vyměnit křeslo za závodní sedačku co nejdříve. Doslova nadšený byl podle vlastních slov z posledního závodu, ve kterém bojoval o stupně vítězů Mike Rockenfeller s vozem téže specifikace.
„Navíc budeme mít na Lausitzringu výhodu, neboť budeme mít méně handicapové zátěže."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?