 
            Francouzský pilot Audi se nachází tohoto času ve stavu nemocných, a přestože už může běhat a řídit silniční vůz, lékaři ho do kokpitu zatím pustit nechtějí. Alexandre však chce závodit už příští víkend na Lausitzringu.
„Záda jsou lepší a lepší, už nemám žádné bolesti, cítím se výborně," prohlásil Alexandre Premat, který si v úvodním závodě naštípl při kolizi s Tomem Kristensenem páteřní obratel.
Přestože si uvědomuje nutnost dokonalého zhojení, chtěl by vyměnit křeslo za závodní sedačku co nejdříve. Doslova nadšený byl podle vlastních slov z posledního závodu, ve kterém bojoval o stupně vítězů Mike Rockenfeller s vozem téže specifikace.
„Navíc budeme mít na Lausitzringu výhodu, neboť budeme mít méně handicapové zátěže."
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?