Nejvíce postižení jezdci včerejší kolize těsně po startu prvního závodu sezony jsou podle sdělení svých týmů na základě lékařského vyšetření mimo nebezpečí života.
DTM je skutečně velmi vyrovnaným šampionátem se špičkovými výkony vozů. Při kontaktech tak dochází čas od času k vážnějším nehodám, ale včerejší čelní náraz Prematova Audi a Mercedesu Susie Stoddart do vzpříčeného vozu Toma Kristensena prokázal dostatečnou bezpečnost a kvalitní zdravotní zabezpečení.
Zatímco Stoddart a Adam Carroll, další postižený, se vrátili do boxů, Premat a Kristensen byli převezeni vrtulníkem do nemocnice. Dánský jezdec vyvázl z ošklivě vyhlížející havárie jen se silnou bolestí hlavy a četnými pohmožděninami. Francouz má však naštípnutý obratel a jeho léčení si vyžádá nepoměrně delší rekonvalescenci.
„Byl to skutečně tvrdý náraz, ale vozy DTM jsou bezpečné. Doufám, že budu co nejdříve zpět ve voze,“ uvedl Alexander Premat.
foto: dtm.deModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?