Nejvíce postižení jezdci včerejší kolize těsně po startu prvního závodu sezony jsou podle sdělení svých týmů na základě lékařského vyšetření mimo nebezpečí života.
DTM je skutečně velmi vyrovnaným šampionátem se špičkovými výkony vozů. Při kontaktech tak dochází čas od času k vážnějším nehodám, ale včerejší čelní náraz Prematova Audi a Mercedesu Susie Stoddart do vzpříčeného vozu Toma Kristensena prokázal dostatečnou bezpečnost a kvalitní zdravotní zabezpečení.
Zatímco Stoddart a Adam Carroll, další postižený, se vrátili do boxů, Premat a Kristensen byli převezeni vrtulníkem do nemocnice. Dánský jezdec vyvázl z ošklivě vyhlížející havárie jen se silnou bolestí hlavy a četnými pohmožděninami. Francouz má však naštípnutý obratel a jeho léčení si vyžádá nepoměrně delší rekonvalescenci.
„Byl to skutečně tvrdý náraz, ale vozy DTM jsou bezpečné. Doufám, že budu co nejdříve zpět ve voze,“ uvedl Alexander Premat.
foto: dtm.de
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?