Vedení závodu na Hockenheimringu posuzovalo po jeho skončení incident z posledního kola. Třetí Spengler kolidoval s útočícím Scheiderem a komisaři kolizi posoudili tak, že nebyla nezbytná.
Pilot Mercedesu sice zvítězil ve včerejší kvalifikaci, ale nedařilo se mu na startu. V průběhu závodu získal vedení zpět po chybě Tomczyka, ale v jeho závěru se propadl až na třetí pozici. Útok Scheidera v posledním kole nebyl naplánován ideálně, ale z nedostatku času do cíle Němec riskoval. Následný kontakt a hodiny ho připravily nejen o čtvrté místo, ale o body úplně.
Kanaďanova obrana třetí pozice byla označena vedením závodu za nekorektní a kontakt se soupeřem nebyl údajně nutný. Bruno Spengler byl proto penalizován 50 vteřinami a klasifikován na 14. místě.
Cenu za třetí místo získal jiný pilot Mercedesu, polosoukromého týmu Mücke, Daniel la Rosa. Na body se posunul i bývalý šampion Gary Paffett.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.