Vedení závodu na Hockenheimringu posuzovalo po jeho skončení incident z posledního kola. Třetí Spengler kolidoval s útočícím Scheiderem a komisaři kolizi posoudili tak, že nebyla nezbytná.
Pilot Mercedesu sice zvítězil ve včerejší kvalifikaci, ale nedařilo se mu na startu. V průběhu závodu získal vedení zpět po chybě Tomczyka, ale v jeho závěru se propadl až na třetí pozici. Útok Scheidera v posledním kole nebyl naplánován ideálně, ale z nedostatku času do cíle Němec riskoval. Následný kontakt a hodiny ho připravily nejen o čtvrté místo, ale o body úplně.
Kanaďanova obrana třetí pozice byla označena vedením závodu za nekorektní a kontakt se soupeřem nebyl údajně nutný. Bruno Spengler byl proto penalizován 50 vteřinami a klasifikován na 14. místě.
Cenu za třetí místo získal jiný pilot Mercedesu, polosoukromého týmu Mücke, Daniel la Rosa. Na body se posunul i bývalý šampion Gary Paffett.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?