Dvojnásobný šampion Formule 1 uklidňuje fanoušky Mercedesu po dnešních odjetých trénincích. Jediným pilotem s letošní specifikací Mercedesu byl v Top10 Spengler, Häkkinen dosáhl až patnáctého času dne.
„Nemyslím si, že je nutné brát dnešní časy nějak vážně, pracovali jsme na nastaveních a každý ze čtyř pilotů letošních vozů pracoval na něčem jiném,“ prohlásil odpoledne na Hockenheimringu Mika Häkkinen.
Přiznal sice, že čekal od sebe samého lepší časy, ale pro zítřejší kvalifikaci si věří: „Bruno byl dnes v dobré formě, myslel jsem si, že mi to půjde lépe, ale zítra to bude úplně jiný příběh.“
Prvních dvanáct vozů se vešlo do poloviny vteřiny, startovní pole ukazuje pro kvalifikaci a první závod sezony slibnou vyrovnanost.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?