Po piatich sezónach strávených v obľúbenom nemeckom šampionáte cestných áut sa rodák z Berlína rozhodol prestúpiť do FIA GT.
Mücke jazdiaci doposiaľ pre rovnomenný tím na aute Mercedes-Benz sa rozhodol odskúšať čaro vytrvalostných pretekov v šampionáte FIA GT na aute Lamborghini Murciélago R-GT. Tím Mücke Motorsport pod vedením jeho otca Petra Mückeho pokračuje v DTM napriek finančným problémom.
Stefan Mücke: "Dostal som viacero dobrých ponúk pre nasledujúcu sezónu, ale rozhodol som sa pre inú súťať. Pre mňa bol tento veľmi zaujímavý projekt stredným obdobím. Počas mojich piatich rokov v DTM som nazbieral mnoho skúseností a skutočne oceňujem výbornú podporu, ktorej sa mi dostalo od Mercedes-Benz počas tohto obdobia. Teraz sa budem pokúšať zdolať novú úlohu najlepšie, ako to len bude možné."
Peter Mücke - Stefanov otec a šéf tímu Mücke Motorsport: "Stefan získava výbornú šancu. Bude to pre neho pochopiteľne znamenať mnoho tvrdej práce a zároveň ďalší rozvoj pre neho, ako pretekára."
Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?