Po piatich sezónach strávených v obľúbenom nemeckom šampionáte cestných áut sa rodák z Berlína rozhodol prestúpiť do FIA GT.
Mücke jazdiaci doposiaľ pre rovnomenný tím na aute Mercedes-Benz sa rozhodol odskúšať čaro vytrvalostných pretekov v šampionáte FIA GT na aute Lamborghini Murciélago R-GT. Tím Mücke Motorsport pod vedením jeho otca Petra Mückeho pokračuje v DTM napriek finančným problémom.
Stefan Mücke: "Dostal som viacero dobrých ponúk pre nasledujúcu sezónu, ale rozhodol som sa pre inú súťať. Pre mňa bol tento veľmi zaujímavý projekt stredným obdobím. Počas mojich piatich rokov v DTM som nazbieral mnoho skúseností a skutočne oceňujem výbornú podporu, ktorej sa mi dostalo od Mercedes-Benz počas tohto obdobia. Teraz sa budem pokúšať zdolať novú úlohu najlepšie, ako to len bude možné."
Peter Mücke - Stefanov otec a šéf tímu Mücke Motorsport: "Stefan získava výbornú šancu. Bude to pre neho pochopiteľne znamenať mnoho tvrdej práce a zároveň ďalší rozvoj pre neho, ako pretekára."
Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.