Po piatich sezónach strávených v obľúbenom nemeckom šampionáte cestných áut sa rodák z Berlína rozhodol prestúpiť do FIA GT.
Mücke jazdiaci doposiaľ pre rovnomenný tím na aute Mercedes-Benz sa rozhodol odskúšať čaro vytrvalostných pretekov v šampionáte FIA GT na aute Lamborghini Murciélago R-GT. Tím Mücke Motorsport pod vedením jeho otca Petra Mückeho pokračuje v DTM napriek finančným problémom.
Stefan Mücke: "Dostal som viacero dobrých ponúk pre nasledujúcu sezónu, ale rozhodol som sa pre inú súťať. Pre mňa bol tento veľmi zaujímavý projekt stredným obdobím. Počas mojich piatich rokov v DTM som nazbieral mnoho skúseností a skutočne oceňujem výbornú podporu, ktorej sa mi dostalo od Mercedes-Benz počas tohto obdobia. Teraz sa budem pokúšať zdolať novú úlohu najlepšie, ako to len bude možné."
Peter Mücke - Stefanov otec a šéf tímu Mücke Motorsport: "Stefan získava výbornú šancu. Bude to pre neho pochopiteľne znamenať mnoho tvrdej práce a zároveň ďalší rozvoj pre neho, ako pretekára."
Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?