Německá média přinesla informaci o novém termínovém kalendáři pro sezonu 2007, který však zatím nebyl organizátorem šampionátu DTM potvrzen.
Kdo čekal v duchu globalizace expanzi německého šampionátu cestovních vozů, bude zklamán, kalendář pro rok 2007 je téměř kopií toho loňského, tedy z pohledu místa konání.
Start a finále je opět plánováno na německý Hockenheimring, ale pokud bude tato podoba schválena a potvrzena, uskuteční se o jeden podnik více a tím je závod v italském Mugello, kde se dosud pouze testovalo.
Závod v britském Brands Hatch je sice v plánu, ale jeho uskutečnění bude odviset od toho, jak dopadne inspekce vedení DTM. Seriál také opouští Le Mans a stěhuje svůj francouzský závod do Magny Cours. Závod v Dubaji se opět neobjevil, ale údajně se této myšlenky organizátoři stále nevzdali, je však pro rok 2007 odložena.
Předběžný kalendář 2007
22. dubna - Hockenheimring 6. května - Oschersleben 20. května - Lausitzring 10. června - Brands Hatch* 24. června - Norisring 15. července - Mugello 29. července - Zandvoort 2. září - Nürburgring 23. září - Barcelona 14. října - Magny Cours 28. října - Hockenheimring
Foto: dtm.deFord Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?