Německá média přinesla informaci o novém termínovém kalendáři pro sezonu 2007, který však zatím nebyl organizátorem šampionátu DTM potvrzen.
Kdo čekal v duchu globalizace expanzi německého šampionátu cestovních vozů, bude zklamán, kalendář pro rok 2007 je téměř kopií toho loňského, tedy z pohledu místa konání.
Start a finále je opět plánováno na německý Hockenheimring, ale pokud bude tato podoba schválena a potvrzena, uskuteční se o jeden podnik více a tím je závod v italském Mugello, kde se dosud pouze testovalo.
Závod v britském Brands Hatch je sice v plánu, ale jeho uskutečnění bude odviset od toho, jak dopadne inspekce vedení DTM. Seriál také opouští Le Mans a stěhuje svůj francouzský závod do Magny Cours. Závod v Dubaji se opět neobjevil, ale údajně se této myšlenky organizátoři stále nevzdali, je však pro rok 2007 odložena.
Předběžný kalendář 2007
22. dubna - Hockenheimring 6. května - Oschersleben 20. května - Lausitzring 10. června - Brands Hatch* 24. června - Norisring 15. července - Mugello 29. července - Zandvoort 2. září - Nürburgring 23. září - Barcelona 14. října - Magny Cours 28. října - Hockenheimring
Foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?