Vítěz čtyř závodů letošní sezony Bruno Spengler má svoji budoucnost nalinkovanou, minimálně tedy představy o ní.
Po letošních kvalitních výkonech a titulu vicemistra DTM chce Kanaďan dokončit svoji práci v německém šampionátu a krok po kroku postupovat výše. Jeho cílem je startovní rošt Formule 1.
„Mým snem je Formule 1, ale vše plánuji rok po roku. Příští rok se budu plně koncentrovat na DTM, kde se cítím velmi dobře. Pokusím se vyhrát co nejvíce závodů a přirozeně i titul šampiona. Co přijde potom, se teprve uvidí,“ prohlásil 23letý jezdec Mercedesu.
Foto: dtm.de
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.