V německých kruzích sledujících dění v DTM je živě diskutovaná otázka budoucí sestavy továrního týmu Mercedesu, který reprezentují čtyři vozy stáje HWA.
Vlnu zájmu totiž vyvolalo prohlášení mistra šampionátu sezony 2005 Garyho Paffetta, jenž uvedl, že je téměř jisté, že ho v sezoně 2006 uvidí fanoušci znovu v německém seriálu cestovních vozů.
Mercedes pomohl Kanaďanovi do Formule 1, kde letos působil jako testovací pilot McLarenu, ale tým z Wokingu o jeho profesní růst velký zájem neprojevil.
Paffett je sice spojován s případným soukromým týmem s podporou stáje McLaren Mercedes, pravděpodobně Prodrive Davida Richardse, ale v příští sezoně se bude nový tým F1 teprve připravovat.
Pokud by se Paffett skutečně znovu vrátil k DTM, zřejmě by získal jedno ze čtyř továrních aut. Ale kdo ze čtveřice Schneider, Häkkinen, Green a Spengler by mu ho přenechal?
Häkkinen neměl právě vydařenou sezonu a je spojován znovu s testy Formule 1, přičemž smlouvu s Mercedesem zatím podepsánu nemá. Ani Greenovi se v letošní sezoně příliš nedařilo, naopak dlouholetý miláček Mercedesu a pětinásobný šampion DTM Schneider ani Spengler se čtyřmi letošními vítězstvími nemusí mít zřejmě o kokpit obavy…
Foto: Auto News Network
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?