V německých kruzích sledujících dění v DTM je živě diskutovaná otázka budoucí sestavy továrního týmu Mercedesu, který reprezentují čtyři vozy stáje HWA.
Vlnu zájmu totiž vyvolalo prohlášení mistra šampionátu sezony 2005 Garyho Paffetta, jenž uvedl, že je téměř jisté, že ho v sezoně 2006 uvidí fanoušci znovu v německém seriálu cestovních vozů.
Mercedes pomohl Kanaďanovi do Formule 1, kde letos působil jako testovací pilot McLarenu, ale tým z Wokingu o jeho profesní růst velký zájem neprojevil.
Paffett je sice spojován s případným soukromým týmem s podporou stáje McLaren Mercedes, pravděpodobně Prodrive Davida Richardse, ale v příští sezoně se bude nový tým F1 teprve připravovat.
Pokud by se Paffett skutečně znovu vrátil k DTM, zřejmě by získal jedno ze čtyř továrních aut. Ale kdo ze čtveřice Schneider, Häkkinen, Green a Spengler by mu ho přenechal?
Häkkinen neměl právě vydařenou sezonu a je spojován znovu s testy Formule 1, přičemž smlouvu s Mercedesem zatím podepsánu nemá. Ani Greenovi se v letošní sezoně příliš nedařilo, naopak dlouholetý miláček Mercedesu a pětinásobný šampion DTM Schneider ani Spengler se čtyřmi letošními vítězstvími nemusí mít zřejmě o kokpit obavy…
Foto: Auto News Network
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?