Presne 21. októbra 1946 uzrel svetlo sveta dnes už takmer vyslúžilý pretekár a šéf rovnomenného tímu, v ktorom jazdí aj jeho syn.
Nemecký rodák Peter Mücke pochádzajúci z Berlína patrí od minulej sezóny s rovnomenným tímom Mücke Motorsport k nemeckému seriálu DTM. Napriek tomu, že v DTM zatiaľ nepatrí k vrcholovým tímom, rozhodne sa nemá z pretekárskej minulosti za čo hanbiť.
Okrem pôsobenia v nemeckom šampionáte DTM figuruje v súčastnosti jeho meno aj v európskom seriáli Formula 3 a v šampionáte Formula BMW, kde naopak jeho tím zaznamenáva slušné výsledky.
Otec pilota DTM Stefana Mückeho má okrem vedenia tímov za sebou bohatú jazdeckú históriu, ktorá má svoje korene už od roku 1974. Od tej doby zaznamenal mnoho titulov v rôznych motoristických šampionátoch s viac, ako 400 víťazstvami! Napriek svojmu terajšiemu veku sa aj tento rok zúčastnil na európskom šampionáte klasických áut, kde jazdil s autom Ford Capri RS z roku 1974.
Foto: dtm.de, Tomáš Musil / AUTO NEWS NETWORK
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?