Presne 21. októbra 1946 uzrel svetlo sveta dnes už takmer vyslúžilý pretekár a šéf rovnomenného tímu, v ktorom jazdí aj jeho syn.
Nemecký rodák Peter Mücke pochádzajúci z Berlína patrí od minulej sezóny s rovnomenným tímom Mücke Motorsport k nemeckému seriálu DTM. Napriek tomu, že v DTM zatiaľ nepatrí k vrcholovým tímom, rozhodne sa nemá z pretekárskej minulosti za čo hanbiť.
Okrem pôsobenia v nemeckom šampionáte DTM figuruje v súčastnosti jeho meno aj v európskom seriáli Formula 3 a v šampionáte Formula BMW, kde naopak jeho tím zaznamenáva slušné výsledky.
Otec pilota DTM Stefana Mückeho má okrem vedenia tímov za sebou bohatú jazdeckú históriu, ktorá má svoje korene už od roku 1974. Od tej doby zaznamenal mnoho titulov v rôznych motoristických šampionátoch s viac, ako 400 víťazstvami! Napriek svojmu terajšiemu veku sa aj tento rok zúčastnil na európskom šampionáte klasických áut, kde jazdil s autom Ford Capri RS z roku 1974.
Foto: dtm.de, Tomáš Musil / AUTO NEWS NETWORK
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?