Martin Tomczyk s vozem Audi využil prvenství v kvalifikaci a výborný start a zvítězil ve Španělsku. Bernd Schneider s Mercedesem znovu nezklamal.
Zkušený Schneider v závěru stahoval Tomczyka, ale pro předjetí nebyl prostor. Druhé místo mu však stačí k upevnění svého vední v průběžném pořadí před Tomem Kristensenem, který se dnes musel spokojit s nebodovanou desátou příčkou.
Heinz-Harald Frentzen s druhým Audi, který startoval z první řady s Tomczykem, podlehl po druhých zastávkách Schneiderovi. Z bodovaných pozic vypadl i Mika Häkkinen. Kvůli penalizaci v podobě průjezdu pit-lane přišel o stupně vítězů Mattias Ekström.
Foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?