Barcelona – kvalifikace; Audi dnes využilo váhového handicapu Mercedesu a z první řady odstartuje Tomczyk s Frentzenem. Rivalové v boji o titul obsadili řadu druhou.
Dosud nepříznivé počasí v Barceloně pokračovalo i při dnešní odpolední kvalifikaci. Na mokré dráze překvapila Belgičanka Vanina Ickx, která se se svým dva roky starým Audi probojovala do druhé části.
Audi potvrdilo poznatek z posledního závodu v Holandsku. Na mokré dráze jsou jeho vozy A4 rychlejší Mercedesů. Do finálové osmičky postoupilo pět jezdců Audi a Mercedes se musel spokojit pouze se třemi zástupci, přičemž čest museli z HWA zachraňovat zkušení veteráni Schneider a Häkkinen. Green i Spengler na vodě neuspěli.
Finálová část kvalifikace nepřinesla změnu, Audi bylo opět v převaze. Od Toma Kristensena, hlavního favorita čtyř kruhů v boji o titul, se čekalo pole position. Nejrychlejší čas však zajel Martin Tomczyk před Frentzenem. Pro bývalého jezdce F1 je to v DTM třetí start z první řady.
Kristensen na své kolegy nestačil a na poslední chvíli alespoň překonal vedoucího muže průběžného hodnocení Bernda Schneidera, který byl zároveň na čtvrtém místě nejrychlejším pilotem trojcípé hvězdy. Přestože budou oba startovat ze druhé řady, nesporně budou hlavními objekty pohledů při zítřejším startu.
Foto: dtm.de
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?