Barcelona - 1. a 2. test; Ranní podmínky na okruhu rozhodně nepřipomínaly španělské podnebí. Déšť't se ve větší či menší intenzitě pokoušel dráhu pro nové návštěvníky řádně umýt.
Pakliže se podíváte na tabulku ranního testu, nemůže vás nejrychlejší čas Nicolase Kiesy s dva roky starým Audi nepřekvapit, zvláště když patří druhé místo jeho kolegyni Vanině Ickx. Času Dána, který již nebyl překonán, přálo ale počasí, neboť následující jezdci se už museli smířit s tím, že se brzy proměnila vlhká trať v deštěm zmáčenou.
V každém případě však patřil ranní test pilotům Mercedesu a s letošním vozem byl nejrychlejší Mika Häkkinen se třetím časem. Až sedmý patřil pak prvnímu letošnímu Audi v rukou Frentzena.
Odpoledne si sluníčko přece jen dalo říci a ranní překvapení bylo rázem zapomenuto. Kiesovi patřilo za normálních podmínek až patnácté místo. Nejrychlejším jezdcem byl odpoledne hlavní kandidát na titul Schneider, kterému sekundovali Spengler a Häkkinen. Nejrychlejší z favoritů Audi byl pak znovu Frentzen před Kristensenem.
Foto: Audi Sport Press
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?