Barcelona - 1. a 2. test; Ranní podmínky na okruhu rozhodně nepřipomínaly španělské podnebí. Déšť't se ve větší či menší intenzitě pokoušel dráhu pro nové návštěvníky řádně umýt.
Pakliže se podíváte na tabulku ranního testu, nemůže vás nejrychlejší čas Nicolase Kiesy s dva roky starým Audi nepřekvapit, zvláště když patří druhé místo jeho kolegyni Vanině Ickx. Času Dána, který již nebyl překonán, přálo ale počasí, neboť následující jezdci se už museli smířit s tím, že se brzy proměnila vlhká trať v deštěm zmáčenou.
V každém případě však patřil ranní test pilotům Mercedesu a s letošním vozem byl nejrychlejší Mika Häkkinen se třetím časem. Až sedmý patřil pak prvnímu letošnímu Audi v rukou Frentzena.
Odpoledne si sluníčko přece jen dalo říci a ranní překvapení bylo rázem zapomenuto. Kiesovi patřilo za normálních podmínek až patnácté místo. Nejrychlejším jezdcem byl odpoledne hlavní kandidát na titul Schneider, kterému sekundovali Spengler a Häkkinen. Nejrychlejší z favoritů Audi byl pak znovu Frentzen před Kristensenem.
Foto: Audi Sport Press
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?