Audi zůstává i letos ve stínu Mercedesu a představitelé čtyř kruhů by rádi za volantem jejich á-čtyřky viděli fenoména automobilového sportu Michaela Schumachera.
Hans-Jürgen Abt má na starosti přípravu továrních vozů Audi a umí si svého krajana v německém šampionátu cestovních vozů představit.
„Myslím si, že ještě bude závodit. Jeho touha vítězit je všeobecně známá. Proč by nemohl být součástí DTM? Mika Häkkinen by jistě obnovení vzájemných soubojů přivítal.“
Na základě slov staršího z bratrů Abtů se dá usuzovat, že manažer sedminásobného šampiona F1 Weber buď již nabídku od Audi obdržel a nebo v brzké době obdrží.
DTM není pouze o bodech, je to především show a dvojice Häkkinen – Schumacher ve startovním poli je jistě znamenitou reklamou. Bohužel to má i své stinné stránky, na což poukázal nedávno jiný jezdec F1. Jean Alesi se rozhodl DTM raději opustit.
Foto: Auto News Network
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?