Pilot Audi Timo Scheider má na holandský okruh příjemnou vzpomínku v podobě své jediné pole position v DTM. Jako pilot Opelu startoval v roce 2003 z pole position.
V závodě musel z prvního místa odstoupit, přesto má z návratu na okruh Zandvoort velkou radost. „Panuje tu vždy skvělá atmosféra a okruh je skutečně jezdecký zajímavý. Jede se tu do kopce i z něj, jsou tu i rychlé a technické pasáže. Prostě nádhera."
Zatímco závody jsou zde zážitkem, kvalifikace dělá Timovi starosti. „Nová část dráhy nabízí daleko méně přilnavosti pneumatikám, než zbývající. V rychlém kole nesmím udělat žádnou hrubku, prostor pro opravu vám nikdo nedá."
Foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?