Bernd Schneider i nadále ze všech pilotů se zkušenostmi z Formule 1 německému DTM kraluje. Zvláště smutný byl včera Häkkinen a Alesi, nováček Kiesa se uvedl v dobrém světle.
Bernd Schneider - Mercedes, 3.Třetí místo je dobré. V poslední části kvalifikace jsem měl jen jednu sadu nových gum, musel jsem proto zajet dobrý čas hned při prvním ostrém kole, což se nakonec i podařilo. Zítra nás čeká dlouhý závod a já chci vyhrát.
Heinz-Harald Frentzen - Audi, 8.Během kvalifikace mi přestalo fungovat rádio. To je obrovský handicap, neboť vám to znemožní komunikaci s boxy a mechaniky pro potřebné úpravy. Pro závod jsem ale optimista, vůz se choval v závodním režimu dobře.
Mika Häkkinen - Mercedes, 9.Že jsem se nedostal do třetí části kvalifikace není žádným překvapením, protože jsme celou dobu bojovali s vyvážením vozu. Neboť ale takhle pokračovat nemůžeme, musím teď sednout na data a zkusit najít řešení, abychom byli zítra konkurenceschopnější.
Jean Alesi - Mercedes, 14.Jsem velmi zklamaný, především proto, protože neumíme odpovědět na otázku, proč jsme se nedokázali kvalifikovat lépe. Udělám ale zítra vše proto, abychom získali nějaké body.
Nicolas Kiesa - Audi, 16.Zajel jsem na první sadě dobré kolo. Nastavení bylo taky dobré. Na druhé sadě jsem udělal drobnou chybu, ale při dalším pokusu jsem byl o čtyři desetiny rychlejší, bohužel jsem se ale opět dopustil chyby. Jsem přesto spokojený, byl jsem nejrychlejší s dva roky starým vozem a mrzí mne jen skutečnost, že jsem nedokázal postoupit do druhé části.
Foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?