Německé Monako očima nejlepších

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: dtm.de
Daniel Šupa 24. července 2006 01:07
Sdílej:

Jediný městský okruh v šampionátu DTM je vždy ostře sledovaným podnikem, letošní návštěvnost vyrovnala rekord z finálového závodu na Hockenheimringu 2005.

Bruno Spengler - Mercedes, 1.Získat mé první vítězství právě zde je fantastické a já jsem moc a moc šťastný. Naposledy jsem vyhrál ve Formuli Renault v roce 2002, a to už je hodně dávno. Zdejší atmosféra je neuvěřitelná, zvítězit zde má dvojnásobnou cenu.

Bernd Schneider - Mercedes, 2.Dnešní závod nebyl lehký. Jsem uvolněnější, neboť jsem zvýšil své vedení v šampionátu, ale mohl jsem být ještě uvolněnější, pokud bych dnes vyhrál. Bruno byl však velice silný a plně si své vítězství zasloužil.

Mika Häkkinen - Mercedes, 3Dnešní závod byl velkou show pro diváky. Výsledek pro Mercedes je fantastický. Bylo tu hodně tvrdých, ale férových soubojů, a tak to má být.

Tom Kristensen - Audi, 5.Neměl jsem dnes dobrou startovní pozici a poškodil jsem si brzdy hned v úvodu závodu při kolizi. Norisring není typický závodní okruh a budeme se teď soustředit na Nürburgring, který by nám měl vyhovovat více.

Norbert Haug - Mercedes-Benz MotorsportZisk všech pódiových umístění je perfektní výsledek. Skvělý víkend a doufám, že bude dnešní závod brán jako důkaz, že hrajeme čistě. Týmové příkazy by se měly využívat jen v krajním případě. Rychlost Jamieho Greena byla skvělá, ale dnes mu to nevyšlo, Brunovi gratuluji, jsem na oba pyšný a čtvrté místo Stefana je také skvělým výsledkem.

Wolfgang Ullrich - Audi MotorsportMusím říci, že zde Mercedes odvedl vynikající práci. Jednoduše byli rychlejší, což jsme se snažili dohnat agresivnější strategií. Byli jsme rychlejší než v kvalifikaci, ale vozy Toma a Mattiase byly poškozeny, takže to bylo, jako by bojovali tupými zbraněmi. Ve střední části pole byla velká strkanice, ale to je na Norisringu tradiční.

Foto: dtm.de

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.