Německé Monako očima nejlepších

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: dtm.de
Daniel Šupa 24. července 2006 01:07
Sdílej:

Jediný městský okruh v šampionátu DTM je vždy ostře sledovaným podnikem, letošní návštěvnost vyrovnala rekord z finálového závodu na Hockenheimringu 2005.

Bruno Spengler - Mercedes, 1.Získat mé první vítězství právě zde je fantastické a já jsem moc a moc šťastný. Naposledy jsem vyhrál ve Formuli Renault v roce 2002, a to už je hodně dávno. Zdejší atmosféra je neuvěřitelná, zvítězit zde má dvojnásobnou cenu.

Bernd Schneider - Mercedes, 2.Dnešní závod nebyl lehký. Jsem uvolněnější, neboť jsem zvýšil své vedení v šampionátu, ale mohl jsem být ještě uvolněnější, pokud bych dnes vyhrál. Bruno byl však velice silný a plně si své vítězství zasloužil.

Mika Häkkinen - Mercedes, 3Dnešní závod byl velkou show pro diváky. Výsledek pro Mercedes je fantastický. Bylo tu hodně tvrdých, ale férových soubojů, a tak to má být.

Tom Kristensen - Audi, 5.Neměl jsem dnes dobrou startovní pozici a poškodil jsem si brzdy hned v úvodu závodu při kolizi. Norisring není typický závodní okruh a budeme se teď soustředit na Nürburgring, který by nám měl vyhovovat více.

Norbert Haug - Mercedes-Benz MotorsportZisk všech pódiových umístění je perfektní výsledek. Skvělý víkend a doufám, že bude dnešní závod brán jako důkaz, že hrajeme čistě. Týmové příkazy by se měly využívat jen v krajním případě. Rychlost Jamieho Greena byla skvělá, ale dnes mu to nevyšlo, Brunovi gratuluji, jsem na oba pyšný a čtvrté místo Stefana je také skvělým výsledkem.

Wolfgang Ullrich - Audi MotorsportMusím říci, že zde Mercedes odvedl vynikající práci. Jednoduše byli rychlejší, což jsme se snažili dohnat agresivnější strategií. Byli jsme rychlejší než v kvalifikaci, ale vozy Toma a Mattiase byly poškozeny, takže to bylo, jako by bojovali tupými zbraněmi. Ve střední části pole byla velká strkanice, ale to je na Norisringu tradiční.

Foto: dtm.de

Témata:
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?