Jediný městský okruh v šampionátu DTM je vždy ostře sledovaným podnikem, letošní návštěvnost vyrovnala rekord z finálového závodu na Hockenheimringu 2005.
Bruno Spengler - Mercedes, 1.Získat mé první vítězství právě zde je fantastické a já jsem moc a moc šťastný. Naposledy jsem vyhrál ve Formuli Renault v roce 2002, a to už je hodně dávno. Zdejší atmosféra je neuvěřitelná, zvítězit zde má dvojnásobnou cenu.
Bernd Schneider - Mercedes, 2.Dnešní závod nebyl lehký. Jsem uvolněnější, neboť jsem zvýšil své vedení v šampionátu, ale mohl jsem být ještě uvolněnější, pokud bych dnes vyhrál. Bruno byl však velice silný a plně si své vítězství zasloužil.
Mika Häkkinen - Mercedes, 3Dnešní závod byl velkou show pro diváky. Výsledek pro Mercedes je fantastický. Bylo tu hodně tvrdých, ale férových soubojů, a tak to má být.
Tom Kristensen - Audi, 5.Neměl jsem dnes dobrou startovní pozici a poškodil jsem si brzdy hned v úvodu závodu při kolizi. Norisring není typický závodní okruh a budeme se teď soustředit na Nürburgring, který by nám měl vyhovovat více.
Norbert Haug - Mercedes-Benz MotorsportZisk všech pódiových umístění je perfektní výsledek. Skvělý víkend a doufám, že bude dnešní závod brán jako důkaz, že hrajeme čistě. Týmové příkazy by se měly využívat jen v krajním případě. Rychlost Jamieho Greena byla skvělá, ale dnes mu to nevyšlo, Brunovi gratuluji, jsem na oba pyšný a čtvrté místo Stefana je také skvělým výsledkem.
Wolfgang Ullrich - Audi MotorsportMusím říci, že zde Mercedes odvedl vynikající práci. Jednoduše byli rychlejší, což jsme se snažili dohnat agresivnější strategií. Byli jsme rychlejší než v kvalifikaci, ale vozy Toma a Mattiase byly poškozeny, takže to bylo, jako by bojovali tupými zbraněmi. Ve střední části pole byla velká strkanice, ale to je na Norisringu tradiční.
Foto: dtm.de
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?