Brands Hatch - páteční testy; Po 180 minutách přípravy na nedělní závod patří nejrychlejší čas dne vedoucímu jezdci aktuálního pořadí Kristensenovi, továrnímu jezdci automobilky s kruhy ve znaku.
V ranním testu překvapil nejrychlejším časem Pierre Kaffer s rok starým Audi týmu Phoenix. Druhým nejrychlejším byl Kristensen, čest Mercedesu hájil třetí Green před Ekströmem a Tomczykem.
Odpoledne už patřilo jezdcům s letošními vozy, první místo v tabulce časů pak Kristensenovi, následoval s necelými dvěma desetinami ztráty Schneider, Ekström, Häkkinen a Frentzen. Před Spenglera a Greena se se šestým časem vklínil Jean Alesi, jenž byl odpoledne nejrychlejším zástupcem jezdců se staršími vozy.
S britskou dráhou si zatím příliš nerozumí v úvodních závodech nečekaně rychlý la Rosa, výkony Margaritise také zatím zůstávají za očekáváním. Zkušený Bleekemolen nahradil Tielemanse slušným patnáctým časem.
Je však nadmíru jisté, že časy půjdou ještě výrazně dolů. Na svůj rekord z březnových testů ztrácí Dán totiž 1,6 vteřiny.
Foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?