Oschersleben – sobotní trénink; V porovnání výsledků včerejšího odpoledního a dnešního ranního tréninku došlo k zásadnímu obratu. Dnes vládlo okruhu Audi a jeho jezdci.
Nejrychlejšího času dosáhl Martin Tomczyk, jenž překonal včerejší rekord Greena s Mercedesem o 4 desetiny vteřiny a mohlo to být i lepší.
„Ve svém nejrychlejším kole jsem se dopustil dvou nebo tří menších chyb. Aby zde člověk zajel dobrý čas, musí být jízda precizní od začátku kola do jeho konce. Proti včerejšku jsme udělali několik změn a výrazně jsme se zlepšili,“ prohlásil Tomczyk, jehož ve výsledkové listině ranního tréninku následovali zbývající tři jezdci s letošními specifikacemi Audi A4 DTM Ekström, Frentzen a Kristensen.
Nejlepším zástupcem Mercedesu byl s loňským vozem týmu Persson letos velmi rychlý Margaritis. Ze čtveřice stěžejních pilotů Mercedesu s letošními vozy byl pak nejrychlejší Green na dvanáctém místě.
Za zmínku ještě stojí vnitrotýmový souboj u Midlandu, který zatím jednoznačně vyhrává Vanina Ickx.
Na otázku, zda Audi našlo přes noc včera chybějící rychlost a nebo se Mercedes soustředil na jinou práci než porazit soupeře s kruhy ve znaku ukáže až odpolední kvalifikace.
Foto: Audi Sport Press
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?