Lausitz - sobotný tréning: V poslednej príprave pred kvalifikáciu dlho viedol Mika Hakkinen, ale záverečné minúty priniesli zvrat vo výsledkovej listine.
Počasie na okruhu Eurospeedway sa zďaleka nepodobalo jarnému o čom svedčila teplota vzduchu 7°C a teplota asfaltu iba 9°C. Napriek tomu sa víťazovi prvých pretekov v Hockenheime podarilo ako jedinému dostať s časom pod minútu a sedemnásť sekúnd.
Počas prípravy na kvalifikáciu, ktorá je dnes na programe o 13:30 hodine dlho nikto nepochyboval, že Mika Häkkinen chytil druhý dych a výsledkom sa takmer na celý čas zhostil prvého miesta. Tak ako je tento šampionát zaujímavý nečakanými zvratmi, ukázali až záverečné minúty.
Hakkinenov výkon prekonala celá polovica šťartovného poľa na šele so štvornásobným šampiónom Berndom Scheniderom jazdiacim na Mercedese. Ďajšie tri miesta sa ušli pilotom jazdiacim na Audi v poradí Frentzen, Kristensen, Tomczyk.
Foto: berndschneider.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?