Letošní sezona nabídne tři specifikace vozů Audi A4 ve startovním poli a pokud vás zajímá, kdo s jakým vozem pojede, ale hlavně kdo s ním jezdil dříve, čtěte dále.
Jak už bylo napsáno několikrát, Audi nasadí osm továrních vozů, z čehož budou čtyři specifikace 2006, čtyři specifikace 2005. Aby byl výčet vozů s kruhy ve znaku úplný, nutno zmínit poslední dvojici A4-ek z roku 2004, které nasadí soukromý tým Midland.
S úplně novými auty pojednou Ekström, Kristensen, Frentzen a Tomczyk. Timo Scheider zdědil loňský vůz po Allanu McNishovi, Pierre Kaffer dostal bývalý vůz Ekströma, Abt převzal vůz od Tomczyka a Kristensenovo Audi A4 bude letos pilotovat Frank Stippler.
Vanina Ickx z Midlandu bude mít k dispozici dva roky provozované Audi Christiana Abta a s Tielmansovým vozem dříve startovali Tomczyk a Kaffer.
Loňské vozy budou o deset kilogramů lehčí a předloňské o celých 50 kilogramů.
Foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?