Jak se dědí auta u Audi?

Ickx, Vanina
Ickx, Vanina, foto: dtm.de
Daniel Šupa 5. dubna 2006 14:15
Sdílej:

Letošní sezona nabídne tři specifikace vozů Audi A4 ve startovním poli a pokud vás zajímá, kdo s jakým vozem pojede, ale hlavně kdo s ním jezdil dříve, čtěte dále.

Jak už bylo napsáno několikrát, Audi nasadí osm továrních vozů, z čehož budou čtyři specifikace 2006, čtyři specifikace 2005. Aby byl výčet vozů s kruhy ve znaku úplný, nutno zmínit poslední dvojici A4-ek z roku 2004, které nasadí soukromý tým Midland.

S úplně novými auty pojednou Ekström, Kristensen, Frentzen a Tomczyk. Timo Scheider zdědil loňský vůz po Allanu McNishovi, Pierre Kaffer dostal bývalý vůz Ekströma, Abt převzal vůz od Tomczyka a Kristensenovo Audi A4 bude letos pilotovat Frank Stippler.

Vanina Ickx z Midlandu bude mít k dispozici dva roky provozované Audi Christiana Abta a s Tielmansovým vozem dříve startovali Tomczyk a Kaffer.

Loňské vozy budou o deset kilogramů lehčí a předloňské o celých 50 kilogramů.

Foto: dtm.de

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.