Loňský první rok dvojnásobného šampiona F1 v německém mistrovství cestovních vozů byl o učení, letos se bude moci soustředit už jen na závody, vítězství a boj o titul.
Mika Häkkinen si užíval po svém odchodu do jezdeckého důchodu života s rodinou, ale loni se sympatický Fin opět vrátil do závodního kokpitu s týmem Mercedes. „Loni jsem byl začátečník a musel jsem se učit zatáčky.“
Vítěz jediného loňského závodu v belgickém Spa si ale pro letošní rok dal cíl nejvyšší. „Čekalo mne mnoho nových okruhů, také noví mechanici, inženýři, proti F1 tu bylo hodně odlišností. Ale nyní se už mohu plně soustředit na závody a jízdu. Jsem nyní lépe připravený a nevidím důvod, proč bych nemohl mít na konci sezony nejvíce bodů právě já.“
Foto: Auto News Network
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?