Letošní sezona 2006 je pro Audi významná. Jedná se totiž o desátý rok účasti čtyř kruhů v prestižním šampionátu cestovních vozů.
Audi se může pyšnit čtyřmi tituly šampiona, 35 vítězstvími, 30 pole position a 26 nejrychlejšími koly v závodě. Tato bilance řadí značku Audi k nejúspěšnější účastníkům DTM.
Ingolstadtský tým se poprvé objevil na startu v roce 1990 s upravenou silniční verzí Audi V8 quattro, se kterým získal Hans Joachim Stuck titul. Frank Biela ho po roce zopakoval a bylo to poprvé, co některý výrobce v DTM svůj triumf obhájil.
Následná krize DTM a čtyřletá přestávka seriálu spolu s rozmachem sportovních prototypů přinesla přesun zájmu automobilky, ale po znovuzrození šampionátu v letech 2000 až 2003 hájil barvy Audi alespoň zákaznický tým Abt Sportsline s vozy Audi TT. Laurent Aiello získal třetí titul v roce 2002.
Nová historie se začala psát pro čtyři kruhy v roce 2004, kdy se výrobce vrátil s továrním vozem Audi A4 a Mattias Ekström pokořil jezdce Mercedesu i Opelu. Získal zatím poslední čtvrtý titul.
Foto: Auto News Network
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?