I druhý den testů v italské Vallelunze kralovaly výsledkové listině vozy Mercedes. Na suché dráze oplatil Spengler včerejší porážku Häkkinenovi.
Také v úterý byl na konci dne u Audi rychlejší Kristensen a až celkově čtvrté místo zbylo pro loňského vicemistra Ekströma. Nejpilnějším jezdcem na dráze byl Martin Tomczyk, jenž najel mamutích 444 kilometrů. Konkurovali mu ale také Lauda a zmíněný Bruno Spengler.
Z nováčků byla nejrychlejší znovu Susie Stoddart. Druhá žena v závodní kombinéze Vanina Ickx si proti včerejšku polepšila a byla rychlejší la Rosy a Laudy.
Přes další porážku a ztrátu tří desetin vteřiny na Kanaďana byl Mattias Ekström spokojen: „Moc pěkný den. Měli jsme docela zajímavé testy a skoro celý plán jsme zvládli. S výsledky jsem spokojený.“
Foto: dtm.de
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?