Předloňský šampion Mattias Ekström očekává, že prapor Mercedesu v boji o titul ponese Häkkinen. Sám žije pro DTM a pokud by musel měnit, lákala by ho jako pravého Švéda spíše rallye.
Loňský úspěch jeho rivala Garyho Paffetta katapultoval sympatického Kanaďana do pozice testovacího jezdce Formule 1 u týmu McLaren Mercedes. „Mám z toho velkou radost a přeji Garymu hodně úspěchů. Je skvělé, že nepřestupují pouze jezdci z F1 do DTM, ale i opačně,“ prohlásil pilot Audi.
Jeho samotného ale Formule 1 příliš neláká: „Ne, absolutně ne, Formule 1 mne nyní nezajímá, moje srdce buší rychleji spíše při pomyšlení na rallye.“
Mattias očekává i přes odchod svého loňského soka v letošním roce další tvrdou bitvu o titul, neboť je startovní pole velmi vyrovnané. A kdo by mohl být hlavním konkurentem? „To je těžké, uvidíme na začátku sezony, ale je tu celá řada rychlých pilotů. Například Mika Häkkinen už se myslím naučil vše co potřeboval,“ jmenuje opatrně Švéd možného úhlavního soupeře.
Letošní zmrazení vývoje přinese dost možná širší elitní skupinu, než tomu bylo loni a Mattias by byl s tímto vývojem spokojen. „Na předpovědi je ale stále ještě příliš brzy, musíme si počkat, jak budou letošní předpisy v této věci fungovat v reálném prostředí.“
Foto: Audi Sport Press
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?