Předloňský šampion Mattias Ekström očekává, že prapor Mercedesu v boji o titul ponese Häkkinen. Sám žije pro DTM a pokud by musel měnit, lákala by ho jako pravého Švéda spíše rallye.
Loňský úspěch jeho rivala Garyho Paffetta katapultoval sympatického Kanaďana do pozice testovacího jezdce Formule 1 u týmu McLaren Mercedes. „Mám z toho velkou radost a přeji Garymu hodně úspěchů. Je skvělé, že nepřestupují pouze jezdci z F1 do DTM, ale i opačně,“ prohlásil pilot Audi.
Jeho samotného ale Formule 1 příliš neláká: „Ne, absolutně ne, Formule 1 mne nyní nezajímá, moje srdce buší rychleji spíše při pomyšlení na rallye.“
Mattias očekává i přes odchod svého loňského soka v letošním roce další tvrdou bitvu o titul, neboť je startovní pole velmi vyrovnané. A kdo by mohl být hlavním konkurentem? „To je těžké, uvidíme na začátku sezony, ale je tu celá řada rychlých pilotů. Například Mika Häkkinen už se myslím naučil vše co potřeboval,“ jmenuje opatrně Švéd možného úhlavního soupeře.
Letošní zmrazení vývoje přinese dost možná širší elitní skupinu, než tomu bylo loni a Mattias by byl s tímto vývojem spokojen. „Na předpovědi je ale stále ještě příliš brzy, musíme si počkat, jak budou letošní předpisy v této věci fungovat v reálném prostředí.“
Foto: Audi Sport Press
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?