Ředitel sportovního oddělení německé automobilky Wolfgang Ullrich potvrdil mladého německého jezdce pro letošní sezonu 2006 jako jezdce Audi.
27letý Scheider má pět let zkušeností z DTM, kde působil od roku 2000. Po redukci aktivity Opelu ale přišel na konci sezony 2004 o angažmá a startoval proto loni v šampionátu FIA GT s vozem Maserati MC12 natolik úspěšně, že přišel o mistrovský titul v posledním závodě o jediný jeden bod.
„Mým hlavním cílem byl návrat do DTM, která je vedle F1 nejlepším seriálem na světě,“ prohlásil ke svému novému působení Timo Scheider. „Vždy jsem obdivoval Audi a jsem nadšený, že jsem se k nim mohl připojit.“
Wolfgang Ullrich se sice zatím nezmínil, s jakou specifikací A4 DTM bude Timo startovat, je však přesvědčen o jeho rychlosti a pro Ingolstadt cenných zkušenostech. „Navíc je to inteligentní hoch, který má styl, čímž se dobře hodí ke značce Audi.“
Foto: Auto News Network
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?