Britský okruh bude součástí kalendáře DTM nejméně po tři sezony. Německý šampionát cestovních vozů míří na ostrovy k velké radosti bývalého jezdce Formule 1 Jonathana Palmera.
"Z pořádání závodu DTM v Brands Hatch jsem nadšený. Uchvátila mne kvalita vozů i show, která závody provází. Když jsem viděl Mercedes v akci na Snettertonu při akci McLaren Autosport BRDC Award, říkal jsem si, že tyto šílené vozy musíme mít na našem okruhu."
Palmer se těší na spolupráci s německými pořadateli s odkazem na své minulé zkušenosti, působil totiž ve Formuli 1 s německým týmem Zakspeed a ve sportovních prototypech závodil za Porsche a Mercedes.
Foto: Allan McNish
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?