Jen pár dní po oznámení setrvání Audi v DTM zveřejnilo vedení motorsportovního oddělení prodloužení dosavadní smlouvy s hvězdou jezdecké sestavy a jednonásobným šampionem DTM Mattiasem Ekströmem.
"Mattias je neuvěřitelně rychlý a velmi příjemný hoch a přesně takový jezdec se výborně hodí ke značce Audi. Jsme potěšeni, že můžeme oznámit, že v budoucích třech letech ponese vlajku Audi," prohlásil šéf Audi Motorsport Wolfgang Ullrich.
27letý jezdec má nejvyšší ambice a radost z pokračování úspěšné spolupráce, která byla v roce 2004 korunována titulem šampiona. "Mám před sebou jasný cíl, vrátit titul do rukou Audi," dodal letošní vicemistr šampionátu DTM.
Foto: Audi Sport Press
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?