Přestože vedení automobilky a závodního oddělení s potvrzením účasti Audi v sezoně 2006 dlouho váhalo, příprava vozu pro příští rok probíhá podle předem připraveného plánu.
V novém roce nasadí Audi opět pouze osm závodních speciálů ve čtyřech týmech. Od původního záměru deseti Audi proti deseti Mercedesům Ingoldstadt ustoupil kvůli velké finanční nákladnosti a raději se soustředil na přípravu vítězného vozu.
Přestože se pořádající ITR e.V. a účinkující Audi i Mercedes dohodli na výrazném snížení nákladů oficiálním zmrazením některých oblastí vývoje technickými předpisy, nové Audi A4 DTM 2006 bude mít kromě nové aerodynamiky karoserie a nového zavěšení kol úplně nové srdce pod kapotou. Osmiválcový motor zkouší Audi na stolici už od října.
Foto: Auto News Network
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?