Dvojnásobný šampion Formule 1 Mika Häkkinen podepsal s Mercedesem novou smlouvu a budeme se s ním setkávat na závodních okruzích šampionátu DTM i v sezoně 2006.
Ve svých 37 letech se Fin vrátil k závodění, hned třetí závod ve Spa vyhrál a celkově skončil čtvrtý. Přestože byl až třetím nejúspěšnějším pilotem Mercedesu, v boxech byl spolehlivě nejobletovanějším jezdcem a svůj návrat na okruhy si po celý rok užíval.
"Nemusel jsem dlouho přemýšlet. Mercedes-Benz a HWA jsou fantastický tým. Podle mého názoru je DTM nejlepším seriálem cestovních vozů na celém světě, a jak jsem viděl v boxech, diváci ho milují. Nikde jinde se divákům nedostává za jejich peníze tolik, jsem proto šťastný, že budu součástí DTM i příští rok," prohlásil Mika Häkkinen.
"Jsme šťastni, že bude Mika závodit příští rok s AMG-Mercedesem. Velmi rychle se zaklimatizoval a vyhrál hned třetí závod na takovém okruhu, jakým je Spa. Vždy jsme s jeho působením i v další sezoně počítali, proto jsme velmi rádi, že své setrvání potvrdil," dodal šéf Mercedesu Norbert Haug.
Foto: Auto News Network
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?