Dvojnásobný šampion Formule 1 Mika Häkkinen podepsal s Mercedesem novou smlouvu a budeme se s ním setkávat na závodních okruzích šampionátu DTM i v sezoně 2006.
Ve svých 37 letech se Fin vrátil k závodění, hned třetí závod ve Spa vyhrál a celkově skončil čtvrtý. Přestože byl až třetím nejúspěšnějším pilotem Mercedesu, v boxech byl spolehlivě nejobletovanějším jezdcem a svůj návrat na okruhy si po celý rok užíval.
"Nemusel jsem dlouho přemýšlet. Mercedes-Benz a HWA jsou fantastický tým. Podle mého názoru je DTM nejlepším seriálem cestovních vozů na celém světě, a jak jsem viděl v boxech, diváci ho milují. Nikde jinde se divákům nedostává za jejich peníze tolik, jsem proto šťastný, že budu součástí DTM i příští rok," prohlásil Mika Häkkinen.
"Jsme šťastni, že bude Mika závodit příští rok s AMG-Mercedesem. Velmi rychle se zaklimatizoval a vyhrál hned třetí závod na takovém okruhu, jakým je Spa. Vždy jsme s jeho působením i v další sezoně počítali, proto jsme velmi rádi, že své setrvání potvrdil," dodal šéf Mercedesu Norbert Haug.
Foto: Auto News Network
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?