Hockenheimring - Super pole: Superpole se jelo již na osychající trati za svitu slunce a bylo jasné, že čím lepší čas v předcházející kvalifikaci, tím lepší podmínky v letmém kole super pole.
První vyjel z boxů Martin Tomczyk, jehož následoval Aiello a Häkkinen. Přestože loni byl často chybujícím právě Tomczyk, tentokrát zajel čisté kolo a hrubek se dopustili Francouz s Finem.
Fässler chyboval ve stejném místě jako jeho kolega od OPC Aiello, ale díky osychající dráze nebyla chyba potrestána tak výrazně. Tomczyka překonal až Stippler s loňským Audi, a to k velké radosti šéfa stáje Reinholda Joesta.
Druhou pětici načal vedoucí jezdec průběžného pořadí Paffett, ale na Stipplera nestačil. Až Kristensen řádně posunul hodnotu nejrychlejšího času a kolegu s loňským vozem překonal o 1,4 vteřiny!
Při velmi bojovném a sympatickém výkonu se zdálo, že by mohl být Frentzen rychlejší Dána, ale s přibývajícími metry od prvního mezičasu vzrůstala časová ztráta přímo úměrně, přesto byl se svým výkonem Němec spokojen a předvedl divákům po skončení kola hodiny.
Z pole position mohli sesadit Kristensena už jen jezdci Mercedesu. Hned prvnímu Greenovi se to také podařilo, i když jen s minimálním náskokem. Bernd Schneider v úvodu letmého kola potvrzoval svoji dnešní formu, ale v závěru ztratil a k obrovskému údivu a zklamání šéfa Mercedesu Norberta Hauga proťal cílovou čáru až se třetím nejlepším časem.
Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.