V kvalifikaci a super-pole do předposledního závodu letošní sezóny se dařilo Mercedesům, které ztra obsadí první dvě řady na startu.
Do první řady se vrací Bernd Schneider. Třetí odstartuje vítěz kvalifikace Bruno Spengler, po jehož boku se postaví Jamie Green. Až pátý Mattias Ekström s Audi, který bude mít těžkou situaci, zvláště jestli Mercedes uplatní týmovou režii. V průběžném pořadí má před Paffettem náskok pouhý bod.
Jediné měřené kolo se moc nevydařilo Mikovi Häkkinenovi. Propadl se až za Reutera a ve čtvrté řadě bude stát s Jeanem Alesim. Oba ztratili více než 0,5s. Marcel Fässler v super-pole postrádal rychlost, Tom Kristensen udělal malou chybu, která stačila na to, aby ztratil vše, co v super-pole ztratit mohl. Bude startovat desátý.
Výsledky super-polePostavení na startu
Foto: dtm.de
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?