V kvalifikaci a super-pole do předposledního závodu letošní sezóny se dařilo Mercedesům, které ztra obsadí první dvě řady na startu.
Do první řady se vrací Bernd Schneider. Třetí odstartuje vítěz kvalifikace Bruno Spengler, po jehož boku se postaví Jamie Green. Až pátý Mattias Ekström s Audi, který bude mít těžkou situaci, zvláště jestli Mercedes uplatní týmovou režii. V průběžném pořadí má před Paffettem náskok pouhý bod.
Jediné měřené kolo se moc nevydařilo Mikovi Häkkinenovi. Propadl se až za Reutera a ve čtvrté řadě bude stát s Jeanem Alesim. Oba ztratili více než 0,5s. Marcel Fässler v super-pole postrádal rychlost, Tom Kristensen udělal malou chybu, která stačila na to, aby ztratil vše, co v super-pole ztratit mohl. Bude startovat desátý.
Výsledky super-polePostavení na startu
Foto: dtm.de
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?