Francouzská hvězda cestovních vozů a bývalý šampion DTM z roku 2002 oznámil v Lausitzringu definitivní konec své závodní kariéry.
Konec své úspěšné závodní pouti oznámil na tiskové konferenci za účasti šéfů motorsportovních oddělení všech tří výrobců. Poslední vítězství získal Laurent s Audi v roce 2003.
"Už před přestupem k Opelu jsem přemýšlel, zda chci skutečně pokračovat," přiznal jezdec své tehdejší váhání.
Odchodem z Audi a nevýraznými výkony Opelu klesaly i kvalitativní výkony jezdce, jenž už dnes, dle svých vlastních slov, jen obtížně hledal potřebnou motivaci.
"Nyní jsem si definitivně jistý a vím, že chci skončit." Aiello také odmítl, že by uvažoval o postu manažera některého výrobce.
Foto: Opel Performance
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?