Matiasovi sa na Audi v tesnom súboji podarilo poraziť svojho hlavného súpera na Mercedese.
Preteky na okruhu Lausitz Eurospeedway dnes priniesli to, čo divák od šampionátu očakáva. Štart sa najlepšie vydaril druhému štartujúcemu Hainz-Harald Frentzenovi a do prvej zákruty nechal za sebou Reutera, Ekströma a Greena.
Hneď prvé kolo bolo osudným pre Marcela Fässlera a Rinalda Capella, ktorý dostal v prvej zákrute hodiny. Ako sa ukázalo, táto zákruta bola v priebehu tŕňom v oku aj iným pilotom a hneď o kolo to dokázal Christian Abt, ktorý takisto v tejto zákrute dostal hodiny.
Gary Paffett dnes preukázal formu a napriek tomu, že preteky nevyhral predvádzal perfektné súboje, keď sa mu pred prvou povinnou zastávkou podarilo zdolať svojho rivala v šampionáte Mattiasa Ekströma.
Mattias sa v priebehu dostal do čela a napriek tomu, že ho v druhej polovici pretekov Paffett tvrdo atakoval, svoje prvé miesto uhájil do odviatia šachovnicovej zástavy a vďaka tomuto víťazstvu sa iba o jediný bod dostal do čela tabuľky vrámci šampionátu jazdcov.
V závere si ešte stihol Jean Alesi vyslúžiť trest za vystrčenie Frentzena, ale cez to všetko sa za Frentzenom v pretekoch umiestnil na ôsmej pozícii. Okrem spomínanej víťaznej dvojici si pódium vybojoval Tom Kristensen čím potvrdil dominanciu automobilky Audi. Opel sa mohol tešiť akurát zo štvrtého a piatého miesta, ktoré obsadili Aiello s Reuterom.
Lausitz: výsledky pretekov
Umiestnenie v šampionáte jazdcov
Foto: Audi Sport Press
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.