Konec downsizingu, další automobilka zvětšuje objem

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 17. června 2020, 09:38 Google+

Mnozí z nás již léta tuší, že downsizing je slepá ulička a to, co funguje při laboratorním měření, v reálném světě prostě nefunguje. Automobilka Porsche vyslyšela volání zdravého rozumu a u svého bestselleru zvyšuje objem a přidává válce.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Porsche Cayenne GTS

Porsche Cayenne GTS | foto: Porsche

Sdílejte článek

Automobilka Porsche oficiálně představila novou řadu Cayenne GTS, ta bude k mání buď jako klasické SUV nebo ve variantě GTS Coupe.

Největší změna se odehrála pod kapotou. Původní twin-turbo V6 o objemu 3,6 litru, uvolnil své místo motoru, který má v takovémhle voze důstojný počet válců. Pod kapotou novinky bije bi-turbo V8 o objemu 4,0 litru. Díky silnějšímu motoru je nové GTS rychlejší. To staré umělo akcelerovat z 0 na 100 km/h za 5,1 s, kdežto to nové umí stejnou disciplínu za 4,5 s. Maximální rychlost je omezena na 270 km/h.

img-responsive

Porsche Cayenne GTS | foto: Porsche

Zapracovalo se i na podvozku. GTS dostalo modifikované zavěšení a o 20 mm nižší světlou výšku. Za příplatek může být GTS dovybaveno vzduchovým odpružením nebo jízdním asistentem Porsche Dynamic Chassis Control.

Balíček Sport Design dále vylepšuje vzhled "terénního" Porsche. Balíček obsahuje zatavené světlomety, černé lemování, sportovní výfukový systém a 21 palcová kola RS Spyder. Za nimi se nacházejí velké brzdy s červeně lakovanými třmeny. Ocelové kotouče mají vpředu průměr 390 mm a vzadu 354 mm. Na přání zákazníka mohou být kotouče zhotovené z wolframu a nebo karbono-keramické.

img-responsive

Porsche Cayenne GTS | foto: Porsche

Interiéru vládne Alcantara a leštěný hliník. Alcantara je použita u výplně dveří, na středové konzoli a na stropě. GTS dostalo exkluzivní sportovní sedadla s výrazným bočním vedením. O tom, že sedíte ve verzi GTS vás v interiéru přesvědčí všudepřítomná loga GTS.

Cena za Porsche GTS začíná na částce 3,08 milionů Kč, kdežto na Porsche GTS Coupe si musíte připravit 3,2 milionu Kč.

Vytisknout

Diskuze: Konec downsizingu, další automobilka zvětšuje objem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volvo

Slovensko "autovelmocí"? Už pátá značka tam bude vyrábět

Gumbal kára BMW 318i

Úpravy Gumbal kára, část druhá

ový Volkswagen ID. Buzz a ID. Buzz Cargo, to je legendární T1 pro buducnost

Rozumné ceny? Zapomeňte, Volkswagen prozradil ceny ID. Buzz a ID. Buzz Cargo

Citroën ë-C4

Test: Citroën ë-C4, nejkrásnější hřebec ve stáji

Vše, co potřebujete vědět o operativním leasingu. Jeho výhody i nevýhody

Vše, co potřebujete vědět o operativním leasingu. Jeho výhody i nevýhody

Volkswagen ID. AERO - koncept první elektricky poháněné limuzíny VW, dynamické, výkonné a aerodynamické

Koncept ID. AERO ukazuje podobu připravované limuzíny Volksvagen

Cupra Formentor VZ5

Cupra Formentor VZ5 – první svezení s křížencem sporťáku a SUV, který to nandá kde komu

Škoda 1100 OHC

ŠKODA AUTO představila videocast o modelu 1100 OHC Coupé

Státní poznávací značka, ilustrační foto

Jak vznikly před 90 lety poznávací značky v Československu?

Ilustrační foto

Chlapi, jste při smyslech? Televize sklidila kritiku

Ilustrační foto

Reuters: Zákaz spalovacích motorů v EU odmítá šest států. A Česko?

Motory

Německo řadí zpátečku. Ministr tvrdě reagoval na zákaz spalovacích motorů

Gumbal kára BMW 318i

Úpravy Gumbal kára, část první

Nový Peugeot 408 zaujme osobitým designem, fastback je skvělou volbou

Peugeot 408 - fastback vyzařující pořádnou dávku dynamiky

Škoda Superb

TEST: Škoda Superb 2.0 TDI 110 kW - úsporné "daily" auto, které nemusí stát majlant

reklama

Doporučujeme

Bmw m5

Nové BMW M5 a BMW M5 Competition, supersportovní limuzíny

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Cupra Formentor VZ5 – první svezení s křížencem sporťáku a SUV, který to nandá kde komu

  2. ŠKODA AUTO představila videocast o modelu 1100 OHC Coupé

  3. Úpravy Gumbal kára, část druhá

  4. Rozumné ceny? Zapomeňte, Volkswagen prozradil ceny ID. Buzz a ID. Buzz Cargo

  5. Test: Citroën ë-C4, nejkrásnější hřebec ve stáji

  6. Jak vznikly před 90 lety poznávací značky v Československu?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud