Nová Kia Seltos přiváží do globálního segmentu kompaktních rafinované SUV, výrazného vzhledu, nejmodernějších technologií a bezpečnostních prvků.
Model Seltos charakterizují výrazné designové prvky, které tomuto kompaktnímu SUV dodávají auru neokázalé sportovnosti. Model spojuje vysoce moderní technické prvky výbavy, prostornost na vrcholu třídy a sestavu špičkových bezpečnostních prvků. V nabídce pohonných jednotek najdeme vysoce hospodárné benzínové a naftové motory Smartstream.
Komentuje Han-Woo Park, prezident a generální ředitel společnosti Kia Motors Corporation: „Seltos je pro značku Kia významným vozem, neboť bude hrát klíčovou roli v rozšiřování našeho celosvětového působení, zejména na tak prioritním trhu, jakým je Indie. Využili jsme naše silné stránky v oblasti designu, kvality a technologií, abychom naplnili potřeby zákazníků na indickém trhu.“
„Seltos míří na duchem mladé a technicky zaměřené zákazníky, neboť doslova přetéká našimi nejmodernější technologiemi a prvky bezpečnostní výbavy. Tato světová premiéra je pro značku Kia významným milníkem, neboť dokládá naše zasazení o indický trh – a toto je jen začátek. Kia má v této úžasné zemi velké plány.“
Seltos nabízí za investované peníze mimořádnou hodnotu – díky mnoha technologickým prvkům pro maximální konektivitu a bezpečnost, velkorysému interiéru pro pohodlné cestování pětice lidí a vysoké úrovni prostornosti a variability.
Kia plánuje zahájit prodeje v Indii s historicky nejvyšším počtem prodejců automobilového nováčka na tomto trhu. Kia rovněž uzavřela partnerství s osmi předními finančními ústavy v Indii, které budou zákazníkům z celé země nabízet komplexní služby financování.
Seltos se bude vyrábět pro osm různých regionů ve dvou výrobních závodech Kia – v okrsku Anantapur v indickém Ándhrapradéši, resp. v korejském Kwangdžu. Celosvětové zahájení prodeje tohoto modelu je naplánováno na druhou polovinu roku 2019.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?