Japonská automobilka Mitsubishi zveřejnila fotku nového konceptu nesoucího název "e-Evolution", jehož premiéry se dočkáme již brzy na autosalonu v Tokiu. Nové Evo ale od toho starého ušlo zatraceně dlouhou cestu, otázkou však je, zda tím správným směrem
Zapomeňte na ostrý sedan, který si během několika desetiletí vybudoval pověst kvalitního závodního nástroje, který si poradí s jakýmkoliv povrchem. Nové Evo se bohužel vydává cestou módních SUV, ovšem jeho design by měl být poněkud agresivnější, což naznačuje i jeho záď, která kombinuje prvky SUV & kupé.
Vůz by si měl stále zachovávat pohon všech kol, ovšem pod jeho kapotou už poctivý benzínový agregát zřejmě nenajdeme. Název konceptu je totiž e-Evolution, což celkem jasně naznačuje, že místo objemu válců nás bude zajímat spíš kapacita baterie.
Koncept, který se má představit na autosalonu v Tokiue navíc nemá vůbec jistou budoucnost. Prozatím pouze víme, že tento koncept by měl naznačovat budoucnost automobilky: dočkáme se tedy bezpochyby příslibu elektrického a hybridního pohonu, pokročilé umělé inteligence a očekávat se dá i autonomní řízení na vyšší úrovni, jak uvádí web AutoCar.
Sama automobilka Mitsubishi koncept popisuje jako vlajkovou loď, ze které by se měl inspirovat každý následující model.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?