Francouzská automobilka DS už nějaký ten čas není součástí Citroënu a stala se z ní jeho luxusnější divize. Možná i z toho důvodu se brzy dočkáme prvního SUV, jenž navíc bude hybridní.
S informací přišel britský magazín Autocar, podle kterého se DS chce zabývat vývojem nového velkého SUV. A jelikož auta typu crossover nebo SUV bodují v prodejích, chce z toho něco vytěžit právě i tato značka. Jejich chystaná novinka bude osazena hybridní technologií, přičemž elektromotor má být spojen se zážehovým motorem.
Do roku 2020 pak mají přijít další modely, od malého hatchbacku až po velký sedan. Všechny modely budou mít jedno společné, budou se snažit oslovit mladší klientelu. Ta většinou hledá něco extra, zajímavého a nelituje utracených peněz. Díky tomu se prý máme na co těšit, a to po všech stránkách.
Luxusní automobilka DS se chce časem specializovat i na ostré DS Performance. U ní najdeme v součanosti jen jeden model, a tím je DS3. Do budoucna by se však mělo každé nové DS objevit ve sportovnějším provedení.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.