Nejrychlejší Audi S8 všech dob s přívlastkem Plus je zpátky na dvou nových videích. Ty ukazují, co vlastně vůz dokáže a jak vypadá 605 koní v pohybu.
Nejrychlejší Audi S8 všech dob s přívlastkem Plus je zpátky na dvou nových videích. Ty ukazují, co vlastně vůz dokáže a jak vypadá 605 koní v pohybu.
Současná Audi A8 (D4) je na cestě do zaslouženého důchodu, ale Audi chce ještě naposled dokázat, že současná vrcholná S8 Plus má ještě stále co nabídnout. Obří výkon 605 koní a točivý moment 700 Nm (750 Nm s funkcí overboost) dodává přepracovaný twin-turbo osmiválec o objemu 4,0-litry.
I přes velké rozměry a hmotnost zní až neskutečně čas potřebný ke zrychlení z 0-100 km / h. To se totiž stane během pouhých 3,8 sekundy a maximálka je elektronicky omezena na 250 km / h. Potenciální zákazníci si pak mohou za tučný příplatek nechat od Audi odblokovat omezovač na maximální rychlost 305 km / h.
A na kolik si výrobce cení svůj nejnovější výtvor? V základu S8 Plus přijde na 145,200 Eur v Německu, přičemž na trh v ČR by měl vůz dorazit během listopadu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?