Supersport Vulcano možná nepatří mezi ty nejznámější, ale rozhodně patří mezi ty nadmíru zajímavé. Své premiéry se tento titanový pekelník dočká již na Pebble Beach. My si zatím můžeme prohlédnout teaser k tomuto supersportu.
Na šanghajském autosalonu v roce 2013 jsme byli svědky představení pekelného supersportu s ještě pekelnějším názvem – Vulcano. To vzniklo pod hlavičkou italské designerské společnosti Icona. Ta slibovala hybridní pohonné ústrojí, jehož základem bylo ohromující dvanáctiválcové véčko s výkonem 900 koní. To měl na starosti samotný Claudio Lombardi, který vedl stavbu motorů pro rallyové vozy Lancia, pro stáj Ferrari F1 nebo pro závodní motocykly Aprilia.
Maximální rychlost měla přesahovat hodnotu350 km/h a zrychlení z 0 na 200 km/h mělo být otázkou méně než deseti vteřin.
O Vulcanu se nějaký čas nemluvilo, ale jak se zdá, je zpět. Na tradiční automobilové výstavě v Pebble Beach by se mělo představit v plné síle. Nebude se již jednat o jen tak obyčejný supersport. Ponese totiž označení Vulcano Titanium. To již napovídá, že vůz bude využívat značné množství součástí z titanu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.