Automobilka Tesla by ráda zvýšila své prodeje. Toho se pokouší dosáhnout přivedením na trh svého prvního SUV. To mělo být k dispozici na začátku letošního roku, ale zdá se, že se tohoto modelu dočkáme již v září.
Americká automobilka Tesla nedávno vydala nové tiskové prohlášení. V něm shrnuje své ztráty a zisky z měsíců minulých a očekávání pro měsíce budoucí. To co nás na této zprávě zaujalo, je něco jiného, než ekonomická síla podniku.
Tesla i její generální ředitel Elon Musko totiž potvrdili, že dlouho očekávané SUV, které by mělo výrazně znásobit prodeje Tesly, dorazí již v letošním roce a ne na začátku roku příštího, jak bylo původně avizováno.
Konkrétně bychom se Modelu X mohli dočkat již v září letošního roku. Bohužel zatím nebyla vydána žádná technická specifika Modelu X. Kolují ale fámy, že nejlevnější varianta vozu bude vybavena elektromotorem s výkonem 380 koní a naopak nejvýkonnější varianta by měla dosahovat výkonu až 691 koní.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?