Před několika dny jsme vám přinesli článek, který se týkal záměrů značky Alpine, představit na letošním závodě 24 Le Mans novinku, k oslavě 60. výročí založení značky. To se nyní stalo skutečností.
Včera (13. 6.) byl oficiálně představen dvousedadlový sportovní vůz s motorem uprostřed.
Na jeho designu jsou jasně patrné „retro prvky“, které nepřímo odkazují na předchozí sportovní automobily s označením Apline.
Bohužel nebyla uvolněna žádná technická specifikace a jediné co tak víme je, že cena vozu bude atakovat stejnou cenovou hladinu, ve které se pohybují vozy Alfa Romeo 4C, Porsche Cayman a Lotus Elise.
Dobrou zprávou je, že dle prohlášení výrobce je vůz takřka připraven k sériové výrobě. Produkčního vozu bychom se tak mohli dočkat již na podzim nebo v závěru letošního roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.